Garanciális feltételek

 

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségét a Polgári Törvénykönyv illetve a 49/2003. (VII.30.) számú GKM rendeletben foglaltak szabályozzák.

Minden vásárláskor jótállási jegyet állítunk ki, a garancia ennek bemutatása esetén érvényesíthető.

 

A garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra vállalunk garanciát, mely rendeltetésszerű használat esetén érvényesíthető. Kivételt képeznek a bruttó 1000 Ft alatti termékek, illetve a festékpatronok és optikai adathordozók. Kérjük őrizze meg a termék eredeti dobozát, leírását és kiegészítőit, mivel a termékeket garanciális ügyintézésre csak eredeti állapotukban, a vásárláskor átadott tartozékokkal együtt tudjuk átvenni (különleges kábelek, egyedi kiegészítők, CD-k, stb.).

Amennyiben a termék külső garancialevéllel került értékesítésre (monitor, nyomtató, stb.), akkor a termék a garancia lapon kizárólag tájékoztató jelleggel szerepel. Ez esetben, a terméket garanciális ügyintézésre nem tudjuk átvenni, arra a külső garancialevélen megjelölt szerviz jogosult.

 

A termékek mellé a gyártó/beszállító által biztosított termékinformációs anyagot mellékeljük.

A meghibásodott termék visszaszállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli.


Garanciavesztés:

 

- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb látható fizikai sérülés.

- Nem rendeltetésszerű használat. Ennek minősül a termék gyári alapbeállításait meghaladó teljesítményen történő használat (más néven túlhajtás), illetve a termék gyártója által megadott paramétereken túli mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve nem a célnak való felhasználás.

 

Nem garanciális hibák:

 

- A vásárló hardver/szoftver környezetében nem működő, egyébként hibátlan termék.

- Szoftverekkel összefüggő problémák, operációs rendszer, vagy meghajtó program telepítése, stb.

- Szakszerűtlen beszerelés, kábelezés.

- Meghajtó program, szoftver és BIOS frissítés.

 

Amennyiben a garanciális javításra vagy cserére átvett termék a leírt hibát nem produkálja, munkadíjat számítunk fel.

A garanciális javítás vállalt határideje 30 naptári nap.

 

 

FONTOS!

 

Szoftverek (operációs rendszer, meghajtó programok, internet böngészők, az internet csatlakozáshoz szükséges mobil eszközök szoftverei, minden más felhasználói és egyéb szoftver) telepítése és beállítása esetén -a szoftverek jellegéből, módosíthatóságából adódóan- semmi nemű garanciát és felelősséget nem tudunk vállalni azok helytelen használatából, a felhasználó általi beállításából, valamint az adott szoftverek hibáiból, az egyes szoftverek között fellépő inkompatibilitásból eredő hibákért, adatvesztésekért és bármi egyéb kárért.