Pc szerviz XII. kerület (Budapest),házhoz megyünk.

Pc szerviz XII. kerület

 
+3630 684-32-45
 
 

Pc szerviz XII. kerület

Helyszíni számítógép szerviz 12.kerület, ingyenes kiszállás!  Pc szerviz XII. kerület

 
 

Otthonában, irodájában hárítjuk el számítógépes problémáit az XII. kerületben, legyen szó szoftveres vagy hardveres hibáról.

 

Pc szerviz XII. kerület

 

Ne bosszankodjon hívjon és megoldjuk gondjait! 

 

Számítógép szerviz XII. kerület hibabejelentés, kiszállási időpont egyeztetés:

 

+3630 684-32-45
 

 

Ha valamelyik számítógépes proglémát tapasztalja a gépénél, akkor Önnek ránk van szüksége!

Számítógép Szerviz XII. Kerület

Nem kapcsol be a számítógépgép? Működés közben megáll, újraindul? Nem működik az internet? Akadoznak a programjai? Furcsa hibaüzeneteket kap? Számítógépe teljesen lelassult? Vírusok nehezítik életét?

 

Pc szerviz 12.kerület (Budapest),házhoz megyünk, Pc szerviz XII. kerület

Számítógép szerviz XII. kerület

 

Olvassa át az alábbi hibaleírásokat, ha valamelyiket tapasztalja számítógépénél (laptopjánál), akkor ne habozzon, ne mérgeskedjen hívjon minket!

  • Teljesen lelassult a számítógépem (laptopom), már az internetes oldalak megnyitására is perceket kell várnom.
  • Bekapcsolom a számítógépemet (laptopomat) és akár 10-15 perc is eltellik, mire valamit tudok csinálni a géppel.
  • Számítógépem (laptopom) bekapcsolása után hallom, hogy működik a gép, de nem történik semmi, nincsen kép a monitoron, kijelzőn (se kép, se hang jelenség).
  • Számítógépem (laptopom) bekapcsolása után folyamatosan újraindul a gépem.
  • Számítógépem (laptopom) bekapcsolása után betölt a rendszer, de amikor elindítok egy programot azonnal lefagy a gép, nem tudok semmit csinálni.
  • Nem tölt be a renszer, folyamatosan valamilyen csökkentett módot, hibajavítást kellene futtatnom, nem tudom használni a gépemet.
  • Folyamatosan valamilyen ismeretlen ablakok jelennek meg, nem tudom őket bezárni, akadályozzák a gépemet a működésben, internetezni sem tudok. (vírusfertőzés)
  • Már egy ideje rettenetesen nagy hangja van a számítógépemnek, nagyon zavar munka közben.
  • Routert vásároltam, szeretném beállítani, de sehogysem sikerül. Kijönnek beállítják nekem? Igen a helyszínen beállítjuk!
  • Több gépen szeretnék otthon interntezni, mit csináljak? Kijönnek beállítják nekem? Igen a helyszínen beállítjuk!
  • Nyomtatót vásároltam de nem tudok nyomtatni vele, szeretném ha működne. WIFI-s nyomtatót is beállítanak? Igen a helyszínen beállítjuk!

 

Ha nem találja a hibajelenségét a listában, hívjon fel minket és mondja el nekünk, milyen hibát tapasztalt!

 

 

Akkor nézzük hogyan is működik egy kijáró szerviz:

 

  • A legfontosabb, hogy telefonos megkeresés esetén minél részletesebb hibaleírást kapjuk (nem kell számítástechnikai szakszavakkal), mivel nekünk is fel kell készülnünk a javítás jellegéből adódó problémák elhárítására a helyszínen.

(Gondolok ilyenkor arra, hogy olyan alkatrészeket vigyünk ki a helyszínre, amivel meg tudjuk oldani a problémát, mivel beláthatja mindenki, hogy egy kijáró szervizesnél nem lehet mindig ott egy számítástechnikai üzlet árukészlete.)

 

  • Időpont egyeztetés után szervizesünk megérkezik a helyszínre, ahol felméri a hiba jellegét és elkezdi a probléma megoldását. Az ügyfél szervizesünk mellet maradhat kérdéseket tehet fel és figyelemmel kísérheti annak munkáját. 

Ez több szempontból is előnyös:

 

  • Ha beadjuk gépünket egy szervizbe, akkor nem tudjuk nyomon követni a javítási folyamatot, nem kérhetünk menet közben apró beállításokat, finomhangolásokat.
  • Sok olyan szoftveres hibajelenség van, amit érdemesebb az ügyféllel együtt elhárítani, mert ő tudja pontosan mire van neki szüksége és lehet, hogy egy szervizbe leadott gép éppen nem produkálja azt a hibát.
  • Legfőbb előnye a helyszíni javításnak a hibaelhárítás gyorsasága, nem vesz több napot igénybe a javítás, azonnali megoldást lehet találni a hibák 90%-ban helyszínen is.
  • Internet, router, levelezés beállítása, finomhangolása csak helyszínen oldható meg a leghatékonyabban.
  • A javítás eredményéről azonnal meg lehet győződni, a gép felgyorsítása szembeötlő!
  • Sokszor van olyan, hogy egy hibajelenségnek (pl. lassulás, lassú internetelérés,fagyás, leállás, újraindulás) nem csak egy okozója van a gépben hanem kettő vagy akár három is. Ezeket a helyszínen mind át lehet tekinteni és az esetek 90%-ban meg is lehet oldani.

 

 

Pc szerviz XII.kerület,számítógép szerviz XII.kerület,számítógép javítás XII.kerület,pc javítás XII.kerület,laptop javítás 12.kerület,laptop szerviz 12.kerület,computer szerviz XII.kerület, Pc szerviz XII.kerület, számítógép szerviz XII.kerület, számítógép javítás XII.kerület, pc javítás XII.kerület, laptop javítás 12.kerület, laptop szerviz 12.kerület, computer szerviz XII.kerület

Darby Kft