Pc szervíz II.kerület, laptop, számítógép  szerviz 2. kerületben  

(Budapest 2. kerület), 

házhoz megyünk ingyenes kiszállással.

Pc szervíz II.kerület

Nem kapcsol be a számítógép-laptopja? Működés közben megáll, újraindul? Nem működik az internet? Akadoznak a programjai? Furcsa hibaüzeneteket kap? Számítógépe teljesen lelassult? Vírusok nehezítik életét? Felugró reklámablakok miatt nem tud internetezni?

 

Hívjon minket és jelentse be a hibát!

 

+3630 684-32-45
 

 

Gyors, pontos munkavégzés, kedvező árak, számítógép szerelő -ii-kerulet-2. kerületben házhoz megy!
 

Pc szervíz II.kerület

Pc szervíz II.kerület, II. kerületben minden jellegű számítógép-laptop szervizelési munkában számíthat ránk!

Helyszíni számítógép szerviz 2.kerület, ingyenes kiszállás!

Pc szervíz II.kerületPc szervíz II.kerületPc szervíz II.kerület
 
 

Otthonában, irodájában hárítjuk el számítógépes problémáit az II. kerületben, legyen szó szoftveres vagy hardveres hibáról.

 

Ne bosszankodjon hívjon és megoldjuk gondjait! 

 

Számítógép szerviz II. kerület hibabejelentés, kiszállási időpont egyeztetés:

 

+3630 684-32-45

 

Ha valamelyik számítógépes proglémát tapasztalja a gépénél, akkor Önnek ránk van szüksége!

Számítógép Szerviz II. Kerület

Nem kapcsol be a számítógépgép? Működés közben megáll, újraindul? Nem működik az internet? Akadoznak a programjai? Furcsa hibaüzeneteket kap? Számítógépe teljesen lelassult? Vírusok nehezítik életét?

 

Pc szerviz II.kerület (Budapest),házhoz megyünk

 

Olvassa át az alábbi hibaleírásokat, ha valamelyiket tapasztalja számítógépénél (laptopjánál), akkor ne habozzon, ne mérgeskedjen hívjon minket!

  • Teljesen lelassult a számítógépem (laptopom), már az internetes oldalak megnyitására is perceket kell várnom.
  • Bekapcsolom a számítógépemet (laptopomat) és akár 10-15 perc is eltellik, mire valamit tudok csinálni a géppel.
  • Számítógépem (laptopom) bekapcsolása után hallom, hogy működik a gép, de nem történik semmi, nincsen kép a monitoron, kijelzőn (se kép, se hang jelenség).
  • Számítógépem (laptopom) bekapcsolása után folyamatosan újraindul a gépem.
  • Számítógépem (laptopom) bekapcsolása után betölt a rendszer, de amikor elindítok egy programot azonnal lefagy a gép, nem tudok semmit csinálni.
  • Nem tölt be a renszer, folyamatosan valamilyen csökkentett módot, hibajavítást kellene futtatnom, nem tudom használni a gépemet.
  • Folyamatosan valamilyen ismeretlen ablakok jelennek meg, nem tudom őket bezárni, akadályozzák a gépemet a működésben, internetezni sem tudok. (vírusfertőzés)
  • Már egy ideje rettenetesen nagy hangja van a számítógépemnek, nagyon zavar munka közben.
  • Routert vásároltam, szeretném beállítani, de sehogysem sikerül. Kijönnek beállítják nekem? Igen a helyszínen beállítjuk!
  • Több gépen szeretnék otthon interntezni, mit csináljak? Kijönnek beállítják nekem? Igen a helyszínen beállítjuk!
  • Nyomtatót vásároltam de nem tudok nyomtatni vele, szeretném ha működne. WIFI-s nyomtatót is beállítanak? Igen a helyszínen beállítjuk!

 

Ha nem találja a hibajelenségét a listában, hívjon fel minket és mondja el nekünk, milyen hibát tapasztalt!

 

Akkor nézzük hogyan is működik egy kijáró szerviz:

 

  • A legfontosabb, hogy telefonos megkeresés esetén minél részletesebb hibaleírást kapjuk (nem kell számítástechnikai szakszavakkal), mivel nekünk is fel kell készülnünk a javítás jellegéből adódó problémák elhárítására a helyszínen.

(Gondolok ilyenkor arra, hogy olyan alkatrészeket vigyünk ki a helyszínre, amivel meg tudjuk oldani a problémát, mivel beláthatja mindenki, hogy egy kijáró szervizesnél nem lehet mindig ott egy számítástechnikai üzlet árukészlete.)

 

  • Időpont egyeztetés után szervizesünk megérkezik a helyszínre, ahol felméri a hiba jellegét és elkezdi a probléma megoldását. Az ügyfél szervizesünk mellet maradhat kérdéseket tehet fel és figyelemmel kísérheti annak munkáját. 

Ez több szempontból is előnyös:

 

  • Ha beadjuk gépünket egy szervizbe, akkor nem tudjuk nyomon követni a javítási folyamatot, nem kérhetünk menet közben apró beállításokat, finomhangolásokat.
  • Sok olyan szoftveres hibajelenség van, amit érdemesebb az ügyféllel együtt elhárítani, mert ő tudja pontosan mire van neki szüksége és lehet, hogy egy szervizbe leadott gép éppen nem produkálja azt a hibát.
  • Legfőbb előnye a helyszíni javításnak a hibaelhárítás gyorsasága, nem vesz több napot igénybe a javítás, azonnali megoldást lehet találni a hibák 90%-ban helyszínen is.
  • Internet, router, levelezés beállítása, finomhangolása csak helyszínen oldható meg a leghatékonyabban.
  • A javítás eredményéről azonnal meg lehet győződni, a gép felgyorsítása szembeötlő!
  • Sokszor van olyan, hogy egy hibajelenségnek (pl. lassulás, lassú internetelérés,fagyás, leállás, újraindulás) nem csak egy okozója van a gépben hanem kettő vagy akár három is. Ezeket a helyszínen mind át lehet tekinteni és az esetek 90%-ban meg is lehet oldani.
Az alábbi területek tartoznak hozzánk a 2. kerületben:
 

Adyliget számítógép szervíz ,Budakeszierdő számítógép szervíz ,Budaliget számítógép szervíz ,Csatárka számítógép szervíz ,Erzsébetliget számítógép szervíz ,Erzsébettelek számítógép szervíz ,Felhévíz számítógép szervíz ,Gercse számítógép szervíz ,Hársakalja számítógép szervíz ,Hárshegy számítógép szervíz ,Hűvösvölgyszámítógép szervíz ,Kővár számítógép szervíz ,Kurucles számítógép szervíz ,Lipótmező számítógép szervíz ,Máriaremete számítógép szervíz ,Nyék számítógép szervíz ,Országút számítógép szervíz ,Pálvölgy számítógép szervíz ,Pasarét számítógép szervíz ,Pesthidegkút-Ófalu számítógép szervíz ,Petneházyrét számítógép szervíz ,Remetekertváros számítógép szervíz ,Rézmál számítógép szervíz ,Rózsadomb számítógép szervíz ,Szemlőhegy számítógép szervíz ,Széphalom számítógép szervíz ,Szépilona számítógép szervíz ,Szépvölgy számítógép szervíz ,Törökvész számítógép szervíz ,Újlak számítógép szervíz ,Vérhalom számítógép szervíz ,Víziváros számítógép szervíz ,Zöldmál számítógép szervíz

 

Darby Kft